Меню сайту
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Новини тюнінгу

Skoda Octavia - привид вулиць

Треба сказати, вихідний автомобіль теж був не в найпростішій версії. З чотирициліндровим турбомотором потужністю 180 к.с. Skoda Octavia RS 1,8 T розгониться до сотні за 8 с! Тим не менш у московській фірмі «Altuning» задалися метою вичавити з «чеського VW» абсолютний максимум. Для цього «рідну» турбіну замінили більш ефективної від фірми «Garrett». Це зажадало установки системи контролю тиску наддуву і різних допоміжних пристроїв. Фронтальний інтеркулер з системою зрошення радіатора для кращого охолоджування повітря був спеціально розроблений інженерами «Altuning» і виготовлений за кордоном. Була також проведена перенастроювання системи управління двигуном, встановлені прямоточна вихлопна система і, природно, повітряний фільтр поні-женного опору. Звичайні свічки запалювання поступилися місцем іридієвим.Виміри на стенді після доопрацювання мотора показали прямо-таки феноменальні результати: 325 к.с. потужності при 7000 об / хв!

Усе під контролем

Розвинена комбінація спеціальних приладів від відомої японської компанії «A'PEXi» дозволяє стежити за оборотами двигуна, тиском масла, наддуву і палива, температурою масла і вихлопу.

Під стать бурхливому темпераменту «перетрусили» і підвіску. Амортизатори й пружини марки «H & R» наділили автомобіль справді спортивною жорсткістю і стійкістю на дорозі. Перероблений для кращого охолоджування агрегатів передній бампер і антикрило на кришці багажника - все націлено на кращий результат.

Phantom бере участь в модних нині змаганнях Street Rasing, де технічний потенціал заявленого автомобіля значить мало не більше, ніж майстерність гонщика. Адже від того, наскільки професійно підготовлений болід, залежить результат блискавичного поєдинку моторів і приводів.


Mercedes Benz W124 / Artwork Technology

ошук тривали довго, і вся їхня складність полягала в тому, що таких купе білого кольору - тільки білого і ніяк інакше - в місті Москві не продавалося. У якийсь момент виникло бажання плюнути на все, купити будь-який і перефарбувати його у білий колір, але доля виявилася прихильною до шукачів, підкинувши їм як би ненароком ось цей білосніжний W140. Ви дивитеся на нього і не розумієте, як можна було так серйозно змінити розкішний фірмовий стиль Mercedes-Benz після настільки важких пошуків. Питання про збереження стилю не стояло взагалі - потрібен був Koenig з широченними колесами, литим спойлером, потужними крилами і так далі.

За переробку екстер'єру грунтовно узялися фахівці Порше-клубу та компанії ARTWORK TECHNOLOGY. У них вже був досвід роботи з Mercedes-Benz, підготовленими в Німеччині, в студії Koenig, тому при роботі над цією машиною багатьох помилок вдалося уникнути. Справа все в тому, що німці готують машини, орієнтуючись на свій м'який клімат. Коли тюнінгові машини приганяють до Росії, де перепади температур можуть досягати 10-15 градусів протягом однієї доби, стики пластикових елементів з металевими часто просто тріскаються, а елементи банально відвалюються.

Враховуючи досвід минулих років, кузовщіка замовлені з Німеччини задні крила Koenig інсталювали за унікальною технологією. Для того щоб з'єднати практично намертво пластик і метал з допомогою заклепок, проводилася відбортовка елементів. Лише після цього проводилися шпаклівка і фарбування елементів. З передніми крилами було складніше. Koenig Specials пропонує пластикові накладки, які треба врізати в штатні металеві елементи. Подібне рішення здалося установникам не найбільш практичним, так як після таких злиттів крило стало б важче. Але і це не було б проблемою, якби не виготовлені на замовлення диски з фантастичним вильотом. І 22-дюймові ободи, і покришки виготовлялися на замовлення Koenig Specials і Pirelli відповідно.Могутня зовнішня полку диска, солідна ширина колеса і його значний діаметр - усе це змусило поламати голову майстрів над тим, якими мають бути передні крила, щоб колеса в них могли крутитися на всі боки. Вихід знайшли в повному демонтажі штатних елементів і виготовленні нових пластикових крил на зразок тих, що пропонує Koenig Special.


Ще кілька років тому ми із захватом чита-ли про тюнінгових Ferrari, Porsche, про те, як тюнинговиков накладають руки на найсвятіше, що є у світі швидкості та краси. Шок пройшов, ми стали сприймати все набагато спокійніше. А в Росії з'явилися люди, які всі свої найдорожчі автомобілі розглядають ще на стадії замовлення, як напівфабрикат, що вимагає хорошого кухаря для подальшого приготування.

І нехай вас не дивує, що на цей раз ми готуємо BMW M3, фаршировану якісної музичною системою, шкірою, алькантарою, яка буде подана в обваженні від AC-Schnitzer. Напівфабрикат довелося чекати досить-таки довго. Замовлявся він задовго до нинішнього дня, щоб до літа 2005 року міг бути приготований. Просто M3 - складний автомобіль у всьому.Його треба довго чекати, хоча будь-який дилер з радістю погодиться привести його вам в найкоротші терміни.Що до тюнінгу, то вибір стильних аксесуарів для даної моделі великий настільки, наскільки повинно вистачити фінансових можливостей людини, що сидить за кермом такої машини. Але і це нічого не означає, бо терміни доставки деталей можуть розтягнутися до невпізнання.

Розуміючи ситуацію, майбутній власник цієї машини, внісши передоплату за свій M3, відразу ж відправився за стіл переговорів до тюнинговиков «АМСтіля». У своєму розпорядженні обстановці і неспішному порядку з інженерами і дизайнерами було обговорено проект, зроблені ескізи і, відповідно, замовлення зовнішніх і внутрішніх аксесуарів, обраний колір шкіри, яку також тут же замовили. На даному етапі все пройшло гладко і швидко: клієнт точно знав, чого хотів, наприклад колір шкіри, на яку він вказав, гортаючи каталог, моментально - «ось цей, червоний!». Затримка вийшла лише на стадії підбору відтінку шкіряною перетяжки. Поки робота йшла лише з віртуальним автомобілем, який, може бути, ще навіть не був зібраний, замовник зважився на покупку для M3 магнітоли Kenwood KVT-925DVD і місткого вінчестера Kenwood KHD-C710. Записавши всю свою музичну колекцію на жорсткий диск, власник замовив «тимчасову» інсталяцію цього аудіодуета на свій Hummer - на пробу, так би мовити. Але коли прийшов M3, демонтаж Kenwood був скасований у зв'язку з покупкою ще однієї такої ж пари для нової машини. Отже, коли машина прийшла, для неї вже була приготована начинка з аудіосистеми, а також обрані та замовлені інші інгредієнти. Фарширування почалася. Однак була б надто мало, і страва не здалося б таким смачним, не будь воно заправлено, крім Kenwood, підсилювачем Soundstream із серії Tarantula, підсвічуванням днища і підлоги в салоні, а також алюмінієвими килимками FK Automotive. Але смакувати треба саме шкіру, якій найбільше уваги приділили тюнинговиков «АМ-Стилю».

Власнику хотілося, щоб «АМ-Стиль» зробив ексклюзивний з точки зору колірного рішення салон. Наприклад, при замовленні BMW 5-й або 7-ї серії комплектації Individual клієнт має право на цю ексклюзивність, а ось замовник M3 позбавлений його і вимушений звертатися в тюнінгові ательє, щоб уже там приготували машину на його смак. В оформленні M3 виявилося занадто багато пластика, який захотілося затягнути в дорогу шкіру Nappa. Так, господареві не подобався інтер'єр автомобіля взагалі. Тобто ергономіка, якийсь драйверський стиль BMW, спортивні сидіння, коротка куліса КП та інші «заряджають» фішки M3 були йому до душі, але ось розкоші здалося мало. Коли обговорювалася майбутня робота, замовник сказав про обшивки багажника так: «Заберіть валянки з багажника». Йому явно не подобалося, що в машині вартістю під $ 70000 багажник обшитий матеріалом, що нагадує повсть. Так народився проект зробити у багажнику красиву металеву конструкцію, центром якої повинен був стати і у підсумку став пафосний підсилювач Tarantula, ну а «валянки» затягнути в алькантару. До речі, «павук» від Soundstream - єдине, чого знайшлося місце в кормі автомобіля: якщо раніше багажник був маленьким чемоданчиком для грошей, то тепер у нього і гаманець не увійде.

Отже, спочатку простий чорний салон з двома шкіряними кріслами, диваном і парою вставок в дверях - інше пластик - на виході був випотрошений до найдрібніших пластикових деталюшек і облагороджений дорогою шкірою, а також карбоновими вставками стилю AC-Shnitzer.


Перші шпигунські фото нового Cadillac CTS

Новий Cadillac CTS обіцяє зробити сильне враження.

Проектуючи новий CTS, який повинен з'явитися у продажу в 2008 році, дизайнери Cadillac активно втілюють в життя концепцію «Мистецтво і Наука», прийняту в компанії.

Похиле, «зрізане» лобове скло і таке ж заднє надають автомобілю риси купе, а рельєфні арки і чітка поясна лінія нагадують про спорткарах. Деякі елементи дизайну екстер'єру та інтер'єру автомобіля спростяться і приймуть більш спокійний вигляд у порівнянні з нинішнім поколінням CTS.


Про те, що до нас приїде на продаж Dodge Ram SRT-10 не знав ніхто (або ті, хто знали, мовчали). 
За перші 3 години, що Dodge стояв у нас перед шоурумах, до нас зайшло паломників більше, ніж за тиждень забійної реклами через пресу та Інтернет. Усі хотіли сфотографуватися поруч з ним, або хоча б «клацнути» це диво американської інженерної думки на свій мобільний телефон. Коли всі роз'їхалися по домівках, я без попиту беру ключі. Бачачи таку машину в перший раз, і не знаючи про неї зовсім нічого, сідаю за кермо. Спочатку обзавівшись англо-російським словником, перекласти слово RAM на російську мову не складає труднощів: виявилося баран.Серце, тобто двигун Viper (Гадюка). У кого вистачило фантазії поєднати це воєдино, я не знаю, але бачу результат. Влаштувавшись зручніше в шкіряному кріслі «барана» заводжу. Заводиться він як справжній спорткар кнопкою на торпеді. До габаритах звичайно треба звикнути, (не кожен гараж вмістить у себе це «диво») налаштуємо дзеркала і можна вирушати в дорогу. Виїжджаємо на МКАД. Благо субота і всі драйвери поїхали по дачах. 
На практиці виявилося, що це дуже жвавий апарат і про тупому барані мови взагалі не йде. 
Маючи під капотом «серце» від Dodge Viper V10 Обсягом 8,3 л і потужністю 506 л / с, він передає крутний момент в 712 Нм через 6-ти ступінчасту механічну коробку передач на задні колеса пікапа. 
До речі, відрізнити топ-версію Dodge Ram можна за новим аеродинамічного обважування, великому воздухозаборнику на капоті, низькою підвісці і потужним колісним дискам 305/40/R22. 
Коробка передач хоча і механічна, але стихнути зі старту навіть «чайнику», не надається можливим. Зчеплення налаштоване так, що можна рушити, навіть не торкаючись педалі акселератора, якщо його плавно відпускати. 
Піддати обертів, і можна зробити гарний старт з буксами який ви навряд чи побачите на вулицях Москви від автомобілів цього класу (таких взагалі обмаль). 
Так, як таку машину бачили тільки в Детройті на виставці, навіть таксисти бачили і танки під час путчу 1991 року шарахаються убік. 
Про те, що Dodge Ram SRT-10 офіційно занесений в книгу рекордів Гіннеса як найшвидший пікап на планеті, я не знав, але все одно вирішив притопити педальку в підлогу. Відчуття незабутні: розгін з місця до 100 км / год складає 5,2 секунд, а максимальна швидкість більше ніж заявлена заводом (245км / ч) на 11 км / ч. 
В динаміці, я відчув те, що відчував пілот гонок серії NASCAR Бренден Гофен, який розігнав цей автомобіль до швидкості 248,6 км / год, (а я ні). Варто відзначити, що в «заїздах» як і в Челсі (Штат Мічиган так і в Москві брав участь повністю серійний автомобіль, з яким не проводилися жодні спеціально підготовчі роботи. 
І всі ці видатні технічні характеристики SRT-10 доповнює відповідна начинка, яка включає в себе, клімат контроль, CD-програвач потужністю 505 ват, саббуфери, датчик температури масла у коробці передач і знімний дах для того, щоб деяким товаришам не прийшло в голову возити картоплю по території РФ в кузові цього красеня. 
За нашими даними крім топової версії SRT-10 компанія startech пропонує на ринку США й інші модифікації Dodge Ram з бензиновими двигунами об'ємом 4,7 літра V8 (240 л / c) і 5,7 літра V8 HEMI (345 к.с) однієї з модифікацій SRT-10 є подовжений варіант Quad Cab, що відрізняється наявністю 4-х дверей і задніх пасажирських сидінь. 
З дизельних моделей доступна версія з шестициліндровим турбодизелем об'ємом 5,9 літра і потужністю 305 к.с він буде випускатися тільки для європейського ринку. 
Dodge Ram став для Ford SVT F-150 Lighting справжнім конкурентом на американському ринку, тому щопопередній рекорд швидкості для серійних пікапів було встановлено саме «Фордом», машину вдалося розігнати до 238 км / ч. У висновку всього вищесказаного варто відзначити, що власникові такого автомобіля ніколи не доведеться залишитися без уваги і заздрісних поглядів як учасників руху так і співробітників ДІБДР які якщо і зупинять його, то тільки для того щоб ближче розглянути Адже вони теж автолюбителі ... 


JE DESIGN «зарядив» Audi A8

Німецьке ательє JE DESIGN спеціалізується на тюнінгу автомобілів Audi представило програму перетворень представницького седана A8.

Встановивши новий інтеркулер, модернізовану випускну систему, спеціальні поршні, а також покопавшись в мізках мотора, стандартний 4,2-літровий двигун автомобіля, «розігнали» до значних 500 к.с. і 600 Нм крутного моменту, який доступний вже при 3 850 Нм. У результаті збільшення показників силового агрегату, седан вагою більше двох тонн, розганяється до 100 км / год за 5,2 секунди, а максимальна швидкість перевищила 300 км / ч.

Природно підкапотний перетворення доповнюються і зовнішніми атрибутами. Audi A8 у виконанні JE DESIGN отримав чорну грати радіатора «W12-style» і новий передній бампер із спойлером. Крім того, кращої притискної сили сприяє антикрило на кришці багажника, а також дифузор, інтегрований в задній бампер з якого стирчать чотири вихлопні труби, кожна діаметром 101 мм. Тюнінгований Audi A8 взули в 21-дюймові колеса з гумою розмірністю 285/30 низькопрофільною ZR 21.


Компанія Eibach зробила ряд доопрацювань для дизельної версії Mini One.Автомобіль оснастили підвіскою Pro-Street-S і встановили фільтр сажа з випускною системою фірми HJS. У результаті потужність 1,4-літрового двигуна зросла з 75 к.с. до 93 к.с., а обертовий момент з 180 Нм до 230 Нм. При цьому максимальна швидкість досягла 180 км / год, що на 15 км / ч більше, ніж у серійної версії.

Крім того Mini One від Eibach отримав колісні диски BBS «Sports Line» з кріпленням на один болт і високоефективні шини Pirelli P6000.

Відвідувачі
www.onmoulinex.ru
 



Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz